Journal archive for Google Scholar Robot!

Human Information Interaction

تعامل انسان و اطلاعات



Volume 12, Number 1 (2025-5)


The role of cognitive flexibility and openness to experience in predicting the information literacy level of Shiraz University students
نقش انعطاف‎پذیری شناختی و گشودگی به تجربه در پیش بینی سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Model for Increasing Student Interaction with Professors and Course Content Based on Data Mining Techniques
تحلیل تعامل کاربران با پست‌های بازاریابان الکترونیکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Factors affecting the application of copyright laws in digital libraries
مولفه های موثر بر کاربرد قوانین حق مولف درکتابخانه‌های دیجیتال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the Intention to Use Artificial Intelligence-Based Chatbots by Customers with a Technology Acceptance Approach
بررسی قصد استفاده از چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی توسط مشتریان با رویکرد پذیرش تکنولوژی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Validation methods of resources and its challenges among sports science students of Birjand University
اعتباریابی منابع و چالش‌های آن در بین دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه بیرجند
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The role of cognitive flexibility and openness to experience in predicting the information literacy level of Shiraz University students
نقش انعطاف پذیری شناختی و گشودگی به تجربه در پیش بینی سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه شیراز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |

The moderating role of gender in the relationship between the two variables of body image and self-esteem using Instagram
نقش تعدیلگری جنسیت در رابطه بین دو متغیر تصویر بدن و عزت نفس با استفاده از اینستاگرام
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles