دوشنبه 3 مهر 1402
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و زمینهها
هیات تحریریه
بانکها و نمایهنامهها
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
زودآیند
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
داوران فصلنامه
اخلاق نشر
زودآیند
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 6، شماره 1 - ( 1-1398 )
نقش بازیکاری در تسهیم دانش با استفاده از نظریهپردازی دادهبنیاد و مدلسازی کیفی نرمافزار MAX-QDA
روح الله تولّایی
،
نوید نظافتی
،
محمّدمیلاد احمدی
چکیده
(2319 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(803 دریافت)
سنجش ارتباط بین مهارتهای سواد اطلاعاتی و محیطهای اطلاعاتی: مطالعهی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان
علی جلالی دیزجی
،
عرفات لطفی
،
گلنسا گلینی مقدم
چکیده
(2148 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(451 دریافت)
تبیین عوامل مؤثر بر پیگیری اطلاعات در ارتباطات توصیهای آنلاین در گردشگران خارجی شهر کاشان
محمد غفاری
،
سمانه سادات نصیری
چکیده
(1717 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(408 دریافت)
ارزیابی مهارتهای شناخت، ترکیب و استفاده از اطلاعات در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود بر اساس مدل آیزنبرگ وبرکویتز
منصور ترکیان تبار
،
زهرا ارزانی
چکیده
(1790 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(371 دریافت)
تبیین و بررسی نقش فرهنگ و کارکرد داده ها بر روی ذهن انسان (با رویکرد شناختشناسی بر مبنای اندیشههای کارل پوپر)
علیرضا سلطان زاده
،
سعید حقیر
چکیده
(2472 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(575 دریافت)
بررسی ویژگیهای وبسایت در زمینه بازیوارسازی با تمرکز بر نقشهای میانجی تجربه و نگرش کاربران (مطالعه موردی: دیجی کالا)
مهدی فرمانی
،
محمد غفاری
،
مصطفی زندی نسب
چکیده
(44613 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(7820 دریافت)
شناسایی مولفههای دانش بومی و ارائه الگوی مدیریت دانش طب بومی در منطقه مکران
بهزاد دهواری
،
نصرت ریاحی نیا
،
حسن محمودی توپکانلو
چکیده
(1946 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(644 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS