 |
آزمون همگنی
فراتحلیل پژوهشهای مربوط به عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات (IT) در سازمانهای ایران [دوره 7، شماره 2] |
 |
آموزش عالی
کاربردهای ایده کاوی در آموزش عالی [دوره 6، شماره 4] |
 |
آینده کتابخانه
فضای مشترک اطلاعاتی: آینده کتابخانه های دانشگاهی [دوره 3، شماره 2] |
 |
آیپیتیوی
قابلیتهای بازیوارسازی در افزایش درگیری مخاطبان با رسانههای نوین: مطالعه موردی آیپیتیوی صداوسیما [دوره 4، شماره 3] |
 |
ابزار استاندارد
معرفی و بررسی انطباقی مدلهای ارزیابی اعتبار وب [دوره 4، شماره 3] |
 |
اثرگذاری پژوهش.
اشاعه بروندادهای پژوهشی بین المللی ایران در رسانه های اجتماعی [دوره 4، شماره 3] |
 |
ارامنه
بررسی رفتار اطلاعیابی زندگی روزمره و محیطهای اطلاعاتی ارامنه شهر تهران [دوره 4، شماره 4] |
 |
ارزیابی تصویر
ضرورت و جایگاه سواد بصری در آموزش و یادگیری در عصر رسانه [دوره 9، شماره 3] |
 |
ارزیابی کاربر
استخراج ماشینی کلیدواژه با مدلسازی موضوعی ال. دی. اِی.: شباهتسنجی با کلیدواژههای استاندارد و ارزیابی کاربران [دوره 9، شماره 3] |
 |
ارزیابی نظامهای بازیابی
به کارگیری مؤلفههای جستجوی تعاملی در کتابخانههای دیجیتال [دوره 1، شماره 2] |
 |
استان بوشهر
رفتارهای اطلاعیابی در پژوهشهای علوم اسلامی: مورد پژوهی در حوزههای علمیه [دوره 5، شماره 4] |
 |
استان کرمانشاه.
رسانه های اجتماعی در کتابخانه های عمومی: شناخت کاربردها و موانع و مشکلات استفاده [دوره 3، شماره 1] |
 |
استاندارد بی. اس. 3700
مطالعۀ میزان تطابق نمایههای انتهای کتابهای فارسی حوزه کتابداری و اطلاعرسانی با استانداردهای ایزو 999 و بی. اس. 3700 [دوره 1، شماره 1] |
 |
استفاده از اطلاعات.
بررسی تاثیر میزان تحصیلات بر رفتار اطلاعیابی پژوهشگران: مطالعه موردی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرمسازی رازی [دوره 4، شماره 1] |
 |
استفاده شناختی
بررسی تاثیر استفاده بیش از حد از رسانه های اجتماعی در محل کار بر عملکرد شغلی: (مورد مطالعه: کارکنان شرکت مخابرات ایران) [دوره 8، شماره 3] |
 |
استفاده غیرمجاز
بهره گیری از فناوری مدیریت حقوق دیجیتالی در سامانه مدیریت پایان نامه های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران [دوره 3، شماره 1] |
 |
اسکورم
تعامل کاربران با اطلاعات در سامانه مدیریت یادگیری ایفرانت [دوره 2، شماره 1] |
 |
اطلاعات بهداشت و سلامت
تحلیل نیازهای اطلاعاتی بهداشت و سلامت کاربران در سایت پرسش و پاسخ یاهو [دوره 1، شماره 2] |
 |
اطلاعات فریبنده.
روابط مفهومی و مدل انتشار اطلاعات، اطلاعات نادرست و اطلاعات فریبنده [دوره 4، شماره 4] |
 |
اطلاعیابی
الگوی دستیابی و بهره برداری از اطلاعات الکترونیکی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 3، شماره 1] |
 |
اعتباریابی مدل
طراحی و اعتباریابی مدل مفهومی ارزیابی باورپذیری اطلاعات در محیط وب: کاربرد روشهای فراترکیب و دلفی [دوره 3، شماره 3] |
 |
اعتماد
تعامل اطلاعاتی زنان باردار در فروم اینترنتی نینی سایت [دوره 1، شماره 4] |
 |
اعضای هیأت علمی.
مقایسه ی وضعیت فعالیت های مدیریت اطلاعات شخصی چاپی و الکترونیکی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 4، شماره 4] |
 |
اعضای هیئت علمی
واکاوی مفهوم فرهنگ اطلاعاتی و بررسی وضعیت آن در بین اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 3، شماره 4] |
 |
اعضای هیئت علمی
رفتار خواندن مقالات اعضای هیئت علمی [دوره 2، شماره 2] |
 |
اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی
شناسایی شاخصهای اعتبار در ارتباطات علمی(مطالعه و استناد) از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 2] |
 |
الزامات.
چارچوب الزامات سلامت الکترونیک 2.0: رویکرد کیفی برای کشورهای درحالتوسعه [دوره 10، شماره 3] |
 |
انسانانگاری
نقش انسان انگارانه رباتهای گفتگو در خلق ارزش مشترک از دیدگاه انگیزههای لذتجویانه و سودمندی گردشگران (موردمطالعه: صنعت گردشگری) [دوره 10، شماره 2] |
 |
ایران
انگیزهها و موانع مؤثر در رفتار خود آرشیوی اعضای هیئتعلمی علم اطلاعات و دانششناسی در ایران [دوره 1، شماره 2] |
 |
ایران
سواد اطلاعاتی رشتهمبنای (تخصّصی) دانشجویان دانشگاههای ایران در سال تحصیلی 1396-1397 [دوره 6، شماره 4] |
 |
اینترنت
بررسی جایگاه اینترنت در رفتار اطلاعیابی سلامت: مطالعه جوانان کاربر اینترنت در شهر شیراز [دوره 3، شماره 1] |
 |
اینترنت
نقش پیشبین مهارت جستجوی بر خط در تبیین خود کارآمدی در پژوهش کیفی [دوره 6، شماره 2] |
 |
اینستاگرام.
ارائه مدل بازاریابی محتوای دیجیتال (مطالعه موردی: بلاگرهای اینستاگرام) [دوره 7، شماره 4] |
 |
بازار تلفن همراه.
تببین مدل رفتار اطلاعاتی ویلسون با رویکرد رفتار مصرف کننده: بررسی تاثیر شخصیت و ویژگیهای جمعیت شناختی بر نیازهای اطلاعاتی مشتریان تلفن همراه [دوره 6، شماره 2] |
 |
بازیابی اطلاعات
امکانسنجی راهاندازی سامانه پیشنهاددهنده کتاب بر بستر سامانه امانت و فروش کتاب الکترونیکی و دیجیتالی تکتاب [دوره 7، شماره 3] |
 |
بازیابی اطلاعات
بررسی دیدگاههای مطرح در بازیابی اطلاعات و تبیین دیدگاه نوین: دیدگاه نشانهشناسی [دوره 6، شماره 2] |
 |
بازیابی اطلاعات مشارکتی
رفتار اطلاعجویی مشارکتی: مفاهیم و نظریهها [دوره 1، شماره 2] |
 |
بانک ملی ایران
درگیری نشان تجاری رسانههای اجتماعی، ارزش ویژه نشان تجاری، عملکرد نشان تجاری: با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر اعتماد [دوره 5، شماره 4] |
 |
برچسب گذاری.
بررسی مقایسهای تاثیر نمایهسازی متنمحور و فولکسونومی تصاویر بر میزان بازیابی تصاویر در موتور جستجوی گوگل [دوره 5، شماره 3] |
 |
برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (P4C )
بررسی فرایند تحول تفکر انتقادی کودکان در آگاهی از خشونت و کلیشه های جنسیتی – اجتماعی رسانه ای از طریق P4C [دوره 3، شماره 3] |
 |
برندهای لوکس.
نقش اعتماد برند و نگرش برند در تأثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید [دوره 10، شماره 3] |
 |
بهرهوری علمی
بررسی گرایش به عضویت در شبکههای اجتماعی علمی در میان شیمیدانهای ایران [دوره 2، شماره 3] |
 |
بینایی ماشین
پیشنهاد چارچوبی مفهومی برای زیباییشناسی تصاویر در وب با رویکرد فراترکیب و رتبهبندی مولفههای شناساییشده [دوره 11، شماره 3] |
 |
پارادایم چندوجهی
واکاوی پارادایمهای رفتار اطلاعاتی: گذشته و حال [دوره 7، شماره 3] |
 |
پایگاه ابسکو
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار بر رفتار اطلاعیابی کاربران در تعامل با گزینه جستجوی بصری در پایگاه ابسکو: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 1، شماره 3] |
 |
پایگاه استنادی
تحلیل ساختاری مقالات مجلات منتشر شده در حوزه مدیریت دانش نمایه شده در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) [دوره 7، شماره 3] |
 |
پایگاه اطلاعاتی تیلور اند فرانسیس
ارزیابی عملکرد نظام پیشنهادگر پایگاههای اطلاعاتی علمی [دوره 8، شماره 2] |
 |
پایگاههای اطلاعاتی
بررسی میزان انطباق ربط سیستمی و ربط کاربرمدارانه در پایگاه های اطلاعاتی SID- ISC – Google Scholar [دوره 2، شماره 1] |
 |
پذیرش فناوری
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری وب 2.0 در دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان و ارائه الگو: مورد دفاتر پیشخوان دولت در استان همدان [دوره 4، شماره 3] |
 |
پژوهش کیفی
نیازهای اطلاعاتی توان یابان شرکت کننده در طرح اشتغال حمایتی [دوره 5، شماره 3] |
 |
پژوهشگران داخل کشور
ملزومات محتوایی در سامانه ملی اطلاعات تحقیقاتی جاری برای پاسخ به نیازهای اطلاعاتی پژوهشگران [دوره 2، شماره 3] |
 |
پشتیبانی نظام اطلاعاتی
واکاوی ابعاد بکارگیری تاکتیکهای جستجو با تأکید بر ویژگیهای کاربران و وظایف جستجوی شبیهسازی شده براساس طرح طبقهبندی آندرسون و کراسول [دوره 7، شماره 3] |
 |
پیچیدگی وظیفه
بازخوانی مدل رفتار اطلاع یابی بایستروم و ژارولین: آیا گستره مدل مذکور قابلیت نقادی دارد؟ [دوره 9، شماره 2] |
 |
پیچیدگی وظیفه کاری
هفت وجه تجربه سواد اطلاعاتی براس و پیچیدگی وظیفه کاری: بررسی مروری [دوره 8، شماره 1] |
 |
تئوری داده بنیاد.
ارائه الگوی بومی بازاریابی با تأکید بر نگرش مصرفکنندگان به منظور خرید محصولات ایرانی با رویکرد رفتار اطلاعاتی مشتریان [دوره 7، شماره 2] |
 |
تئوری مبتنی بر دادهها
ارائه الگوی بومی بازاریابی پارتیزانی در کسبوکارهای کوچک و متوسط نوپا در ایران
مبتنی بر تئوری رفتار اطلاعاتی شرکتها [دوره 6، شماره 4] |
 |
تبادل اطلاعات
بررسی نقش شبکههای اجتماعی مجازی در تبادلات علمی: مطالعه کتابداران دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 2، شماره 3] |
 |
تحلیل روند
طراحی سیستمی بهمنظور تحلیل روند مراجعهی کاربران اینترنتی به وبسایتها در ایران با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی و متنکاوی [دوره 4، شماره 2] |
 |
تحلیل شغل
شایستگیهای شغلی مطلوب برای تصدی شغل مشاوره اطلاعاتی در ایران [دوره 9، شماره 3] |
 |
تحلیل محتوا
بررسی نیازهای اطلاعاتی مراقبان غیرحرفهای افراد بزرگسال مبتلا به آلزایمر در منزل: یک مطالعه کیفی [دوره 6، شماره 2] |
 |
تحلیل مضمون
نقش شبکه های اجتماعی پیوسته در رفتار اطلاع یابی زندگی روزمره کاربران [دوره 2، شماره 1] |
 |
تحلیل مضمون.
شناسایی فرصتهای سفر مشتری در مدل 5A در صنعت گردشگری [دوره 7، شماره 4] |
 |
تصمیم گیری چندمعیاره
شناسایی قابلیتهای اینترنت اشیا در بخش صنعتی با روشهای تصمیم گیری چند معیاره [دوره 0، شماره 0] |
 |
تصنیف مرغ سحر.
تحلیل موجودیت ها و ویژگی های الگوی مرجع کتابخانهای ایفلا برای منابع موسیقی سنتی ایران (نمونه موردی تصنیف مرغ سحر [دوره 6، شماره 3] |
 |
تعامل
آسیب شناسی کاربردهای هوش مصنوعی در آموزش با استفاده از روش تحلیل سوآت [دوره 11، شماره 2] |
 |
تعامل انسان و اطلاعات
سخن سردبیر [دوره 1، شماره 3] |
 |
تعامل انسان و اطّلاعات
نقش بازیکاری در تسهیم دانش با استفاده از نظریهپردازی دادهبنیاد و مدلسازی کیفی نرمافزار MAX-QDA [دوره 6، شماره 1] |
 |
تکنیک دیمتل دالالا
اولویتسنجی و بررسی جهت تأثیر و تأثر مؤلفههای مهارتهای سواد اطلاعاتی بر اساس تکنیکهای تصمیمگیری چندمعیاره و مقایسهای زوجی [دوره 9، شماره 1] |
 |
تلاشهای جامعه جهانی.
جنبش دسترسی آزاد در بحران همهگیری کووید-19: تلاشهای جامعه جهانی [دوره 10، شماره 4] |
 |
تمایل دانشجویان به استفاده از شبکههای اجتماعی آنلاین
عوامل مؤثر بر ترغیب دانشجویان به استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان یک شبکه آموزش مجازی [دوره 3، شماره 2] |
 |
تنوع روششناختی
رویکردی روششناختی به الگوها و مطالعات اطلاعیابی: مقایسه وضعیت داخل و خارج از کشور [دوره 2، شماره 3] |
 |
توانمندی اقتصادی
واکاوی تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار توانمند در زمینه اقتصادی [دوره 11، شماره 4] |
 |
تهران.
فضای شهری هیبریدی و پدیده شهروند دایکاتومی در قرن بیست و یکم
نمونه مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 8، شماره 1] |
 |
جهل عمدی
اجتناب اطلاعات در آینه متون: یک مرور نظامند [دوره 6، شماره 4] |
 |
چهارچوب نظام اطلاعات و بازیابی اینگورسن و یارولین
مطالعه ماهیت تعامل اطلاعات براساس چهارچوب نظام اطلاعات و بازیابی اینگورسن و یارولین با رویکرد نظامند [دوره 8، شماره 4] |
 |
حوزه علوم و فناوری هستهای
آیندهپژوهی عوامل موثر بر روند رشد تولیدات علمی حوزه علوم و فناوری هستهای [دوره 10، شماره 2] |
 |
خردهفروش آنلاین
بررسی قصد انجام مرور آنلاین توسط کاربران با رویکرد پذیرش تکنولوژی (مورد مطالعه: سایت دیجیکالا) [دوره 10، شماره 4] |
 |
خوانش
بررسی کاربردپذیری مدل بت برای مطالعه رفتار جستجوی اطلاعات کودکان دوره پیشدبستانی در چند مرکز پیش دبستانی در شهر تهران [دوره 3، شماره 4] |
 |
خود مراقبتی بیماران
ارائه مدل مفهومی اطلاعرسانی خود مراقبتی به بیماران در نظام اطلاعرسانی پزشکی کشور [دوره 8، شماره 3] |
 |
خوشهبندی
بررسی تطبیقی نیازهای اطلاعاتی و رفتار اطلاعیابی دانشپژوهان حوزه و دانشگاه استان خراسان رضوی با رویکرد شبکه عصبی [دوره 3، شماره 4] |
 |
دادهسازی.
یادگیری ماشین و علوم شهروندی؛ فرصتها و چالشهای تعامل انسان و رایانه [دوره 8، شماره 4] |
 |
دادهکاوی
تحلیل تعامل کاربران با پستهای بازاریابان الکترونیکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 11، شماره 3] |
 |
دانش تخصصی
واکاوی رفتار اطلاعیابی درمانگران در تشخیص و درمان اختلالهای روانی بر پایه مدل فراگرد جستوجوی اطلاعات کولثاو [دوره 5، شماره 4] |
 |
دانش مشهود و نامشهود.
الگوها و رفتارهای اشتراک دانش پژوهشگران در شبکه های اجتماعی علمی:
موردکاوی سیستم پرسش و پاسخ در شبکه علمی ریسرچ گیت [دوره 7، شماره 1] |
 |
دانشجو
مطالعه میزان مطابقت مدل ذهنی دانشجویان با ساختار سیستم مدیریت یادگیری دانشگاه تهران با روش کارت سورتینگ [دوره 6، شماره 3] |
 |
دانشجویان
تاثیرعضویت در شبکه های اجتماعی و نشخوار ذهنی در انعطاف پذیری شناختی دانشجویان [دوره 9، شماره 1] |
 |
دانشجویان
نقش تصویر بدن دانشجویان دانشگاه بیرجند در استفاده از اینستاگرام [دوره 10، شماره 2] |
 |
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
بررسی رفتار اطلاعجویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در تدوین پایاننامه [دوره 2، شماره 2] |
 |
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تبیین نقش میانجی سرمایه اجتماعی در ارتباط بین کاربست شبکه اجتماعی مجازی و رفتارهای اشتراک دانش در فضای مجازی [دوره 4، شماره 3] |
 |
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
واکاوی رفتار مدیریت اطلاعات شخصی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در فضای رقومی [دوره 2، شماره 2] |
 |
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تحلیل ویژگیهای شخصیتی مؤثر بر رفتار اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 3] |
 |
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
شناسایی راهبردهای جستجو کاربران در فرایند اطلاع جویی در وب [دوره 5، شماره 3] |
 |
دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی
نیاز به شناخت و تأثیر آن بر رفتار اطلاع یابی مشارکتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 2، شماره 1] |
 |
دانشگاه آزاد اسلامی
رابطه توسعه نرمافزارهای کتابخانهای با مدیریت امنیت اطلاعات(مورد مطالعه: کتابخانههای دانشگاههای آزاد اسلامی کشور) [دوره 9، شماره 2] |
 |
دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی
واکاوی عوامل محیطی و فنی و تکنولوژیکی مؤثر بر پنهانسازی دانش در فضای علمی [دوره 8، شماره 2] |
 |
دانشگاه بیرجند
رفتار اطلاعیابی سلامت دانشجویان دانشگاه بیرجند در رسانههای اجتماعی در طی همهگیری کووید 19 [دوره 10، شماره 2] |
 |
دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)
سبک اِسناد هیجانهای گروهی از کاربران دانشگاهی در بازیابی اطلاعات بر اساس نظریه انتساب هیجانهای واینر [دوره 2، شماره 4] |
 |
دانشگاه پیامنور.
بررسی رابط کاربری در صفحات وب کتابخانههای دیجیتالی: معیارهای پیشنهادی برای کتابخانههای دانشگاه پیامنور [دوره 11، شماره 1] |
 |
دانشگاه خلیج فارس
اعتماد بین فردی در شبکههای اجتماعی علمی پیوسته : بعد عوامل و بعد نتایج [دوره 3، شماره 4] |
 |
دانشگاه خوارزمی
بررسی رفتار اطلاعیابی بافت محور دانشجویان دانشگاه خوارزمی [دوره 3، شماره 4] |
 |
دانشگاه خوارزمی
رفتار اطلاع یابی دانشجویان مراجعه کننده به مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی [دوره 2، شماره 4] |
 |
دانشگاه شهید چمران
تحلیل جستجوی اینترنتی دانشجویان مقطع کارشناسی رشتهی مهندسی علوم آبِ دانشگاه شهیدچمران با مدل «فرایند جستجوی اطلاعات» کولثاو [دوره 5، شماره 1] |
 |
دانشگاه شهید چمران اهواز؛ قصد رفتاری؛ یادگیری از طریق تلفن همراه
بررسی عوامل مؤثر بر قصد رفتاری یادگیری دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از طریق تلفن همراه [دوره 0، شماره 0] |
 |
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
رابطه سواد اطلاعاتی و انگیزش یادگیری دانشجویان [دوره 4، شماره 2] |
 |
دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
استفاده دانشجویان از شبکههای اجتماعی [دوره 2، شماره 1] |
 |
دانشگاه فردوسی مشهد
بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و سواد سلامت در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 2] |
 |
دانشگاه قم
رفتار اطلاعیابی سلامت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در زمینه بیماری کرونا [دوره 9، شماره 1] |
 |
دانشگاه کردستان
بررسی نقش سامانه مجلات الکترونیکی در بهبود ارتباط علمی اعضای هیئتعلمی دانشگاه کردستان [دوره 5، شماره 4] |
 |
دانشگاههای دولتی شهر تهران
بررسی میزان استناد به پایگاههای اطلاعاتی تمام متن در علوم کتابداری و اطلاعرسانی [دوره 1، شماره 1] |
 |
درس فارسی
در باب چیستی سواد اطلاعاتی در مدارس مطالعه موردی درس فارسی پایه چهارم ابتدایی [دوره 3، شماره 4] |
 |
دستهبند
شناسایی و دستهبندی خودکار دستگاهها و گوشههای موسیقی سنتی ایرانی: بررسی تحلیلی و تطبیقیِ پژوهشهای انجام شده (پیشرفتها و کاستیها) [دوره 5، شماره 2] |
 |
دگرسنجی
مقایسهی اثرگذاری اجتماعی مقالات مروری و اصیل پژوهشی نمایهشده در وبآوساینس در رشتههای روانشناسی، داروسازی، زیستشناسی و کشاورزی [دوره 5، شماره 4] |
 |
دورود
ارزیابی مهارتهای شناخت، ترکیب و استفاده از اطلاعات در بین دانشجویان
تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود بر اساس مدل آیزنبرگ وبرکویتز [دوره 6، شماره 1] |
 |
ربط
آموزه های نظریه اجتماعی – شناختی در بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 2] |
 |
ربط
مانعیت و جامعیت منابع اطلاعاتی پزشکی مبتنی بر شواهد در بازیابی اطلاعات حوزه دیابت [دوره 5، شماره 4] |
 |
ربط موقعیتی
واکاوی وضعیت فقر اطلاعاتی بهورزهای خانههای بهداشت بر پایه نظریه چتمن [دوره 11، شماره 4] |
 |
رسانههای اجتماعی.
نقش هراس ارتباطی و بیان خود واقعی در استفاده از اینستاگرام و سلفی [دوره 10، شماره 1] |
 |
رسانههای اجتماعی.
نقش هراس ارتباطی و ترس از ارزیابی منفی در استفاده از اینستاگرام و سلفی [دوره 7، شماره 2] |
 |
رضایت اربابرجوع.
شناسایی و رتبهبندی پیشایندهای مؤثر بر پیادهسازی سیستم مدیریت اسناد الکترونیک و تأثیر آن بر رضایت اربابرجوع [دوره 10، شماره 1] |
 |
رضایت کاربر
بررسی و مقایسه ویژگیهای رابط کاربر پایگاههای اطلاعاتی Elsevier،Springer، ISI(WOS), Ebsco و Ovid از دیدگاه کاربران در دانشگاه تهران [دوره 1، شماره 1] |
 |
رفتار اشتراکگذاری اطلاعات- شبکههای اجتماعی مجازی-دانشجویان- رویکرد کیفی- تحلیل مضمون
بررسی کیفی رفتار اشتراک گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه های اجتماعی مجازی [دوره 7، شماره 1] |
 |
رفتار اطلاع جویی؛ شخصیت؛ پنج عامل بزرگ شخصیت؛ دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تعیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رفتار اطلاع جویی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 3، شماره 3] |
 |
رفتار اطلاع یابی
ارزیابی ساختار درونی الگوی اطلاع یابی الیس به منظورارائه هنجار فارسی ابزار اطلاع یابی در وب [دوره 9، شماره 2] |
 |
رفتار اطلاعاتی
قومنگاری نیازها و اعمال اطلاعاتی عشایر کوچنشین طایفه بابادی ایل بختیاری [دوره 4، شماره 4] |
 |
رفتار اطلاعاتی انسان
تحلیل رفتار فرمولبندی مجدد عبارت جستجوی کاربران در محیط وب با تاکید بر سبکهای شناختی کلینگر و جزئینگر، تجربه وب و وظیفه جستجو [دوره 1، شماره 3] |
 |
رفتار پرسوجو
تأثیر پیچیدگی عینی و محصول وظیفهکاری بر رفتار تعاملی جستجوی اطلاعات [دوره 2، شماره 1] |
 |
رفتارهای استنادی
چارچوب مفهومی مدیریت شهرت شخصی در شبکههای اجتماعی: مطالعهای بر رفتار کاربران [دوره 11، شماره 4] |
 |
روابط سازمانی
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و تسهیم دانش در مراکز ملی اطلاعات ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
روزنامه خراسان
شناسایی عوامل مؤثر در رقابتپذیری رسانههای مکتوب با شبکههای اجتماعی در راستای ادامۀ حیات [دوره 8، شماره 1] |
 |
روش تحقیق کیفی اکتشافی
الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصین ایرانی در شبکه های اجتماعی تخصصی: شناسایی شاخص ها [دوره 3، شماره 3] |
 |
روش دلفی.
ارائه الگوی رفتار اطلاعیابی مصرفکننده در تجارت الکترونیک [دوره 10، شماره 1] |
 |
روش شناسی
بررسی و تحلیل زیست روشهای پژوهشهای کیفی در نشریات فارسی علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 3، شماره 1] |
 |
روش فازی
کاربرد یک مدل مکاشفه سایبرنتیکی در روند داوری مقالات علمی [دوره 1، شماره 4] |
 |
روشهای تصمیمگیری چند معیاره
طراحی چارچوب جایزه فناوری اطلاعات برتر همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات [دوره 9، شماره 2] |
 |
رویکرد آمیخته
روش های تحلیل داده و پیوندها در شبکههای اجتماعی [دوره 4، شماره 2] |
 |
رویکرد تعاملی
ارزیابی رابطه بین برونسپاری فناوری اطلاعات با خطمشیگذاری استراتژیک
(موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 9، شماره 3] |
 |
رهبری تحولی.
نقش بدبینی در عملکرد شغلی: تاملی در اثرات میانجی پنهانسازی دانش و تعدیلگری رهبری تحولی (مورد مطالعه: گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) [دوره 10، شماره 4] |
 |
ریسرچ گیت
تأملی بر میزان حضوراعضای هیئتعلمی دانشگاه شهید بهشتی در شبکه علمی ریسرچ گیت [دوره 2، شماره 3] |
 |
ریسمون
ارزیابی همپوشانی و پوشش چهار موتور جستجوی بومی اصلی: پارسی جو، یوز، پارسیک و ریسمون [دوره 4، شماره 3] |
 |
زنان.
تدوین و اعتباریابی مقیاس واکاوی رفتار اشتراک اطلاعات زنان در محیطهای اطلاعاتی [دوره 10، شماره 3] |
 |
ساختار دانش
ساختار فکری دانش در حوزۀ رفتار اطلاعاتی: مطالعۀ هم واژگانی [دوره 2، شماره 4] |
 |
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
ارائه خدمات مرجع از طریق شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه: بررسی دیدگاه مراجعهکنندگان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 6، شماره 2] |
 |
سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
فراروش سازماننگرِ معماری اطلاعات در وبگاه سازمانی
مطالعه موردی: وبگاه سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2] |
 |
سازمان های پروژه محور
مدل نظری و عملیاتی ممیزی دانش در سازمان های پروژه محور [دوره 5، شماره 3] |
 |
سناریوی آسان و دشوار
واکاوی ابعاد رفتار اطلاعیابی مشارکتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در کتابخانه دیجیتال با تأکید بر دو سناریوی آسان و دشوار [دوره 5، شماره 2] |
 |
سنجش سواد اطلاعاتی
تدوین و اعتباریابی مقیاس سنجش تجربه سواد اطلاعاتی مبتنی بر نظریه فعالیت [دوره 9، شماره 3] |
 |
سنجههای کارآمدی
مطالعه مروری سنجههای رتبهبندی و غیر رتبهبندی تعیین کارآمدی موتورهای کاوش [دوره 7، شماره 2] |
 |
سواحل مکران
شناسایی مولفههای دانش بومی و ارائه الگوی مدیریت دانش طب بومی در منطقه مکران [دوره 6، شماره 1] |
 |
سواد سلامت.
کتابخانه و اشاعه اطلاعات سلامت [دوره 5، شماره 2] |
 |
سواد مدیریت دادههای پژوهشی
طراحی الگوی سواد مدیریت دادههای پژوهشی اعضای هیئت علمی رشتههای علوم انسانی و اجتماعی دانشگاههای دولتی ایران (وابسته به وزارت علوم) [دوره 11، شماره 3] |
 |
سیاستهای اطلاعاتی سازمان
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر نشت اطلاعات سازمانی به روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 11، شماره 1] |
 |
سیستم بازیابی تصاویر
بررسی عملکرد سیستمهای بازیابی تصاویر پزشکی بر اساس تحلیل ساختاریافته مطالعات اخیر [دوره 1، شماره 2] |
 |
شبکه اجتماعی علمی
مشارکت محققان وابسته به دانشگاههای برتر تایمز در شبکه ریسرچگیت : مطالعه تطبیقی پژوهشگران ایرانی و بین المللی [دوره 7، شماره 3] |
 |
شبکه گراف های علمی
تحلیل شبکه های کتابشناختی در حوزه یادگیری معکوس [دوره 9، شماره 2] |
 |
شبکه های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه
اعتبار یابی پرسشنامه سنجش جنبههای روانی - اجتماعی استفاده کاربران از شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه [دوره 3، شماره 3] |
 |
شبکه همکاری
بررسی تأثیر نزدیکی جغرافیایی بر هم انتشاری دانشگاه و صنعت در ایران با استفاده از مدل گرانشی نیوتون [دوره 3، شماره 3] |
 |
شبکههای اجتماعی
امنیت و حریم خصوصی کاربران شبکههای اجتماعی: بررسی عوامل فردی [دوره 11، شماره 2] |
 |
شرکت های دانش بنیان
بررسی عوامل مؤثر بر تجاری سازی نتایج تحقیقات علمی در شرکت های دانش بنیان ایران [دوره 3، شماره 3] |
 |
شرکتهای دانش بنیان
تأثیر جوسازمانی و تسهیم دانش بر رفتار نوآورانه کارکنان در شرکتهای دانش بنیان [دوره 7، شماره 4] |
 |
شروع سرد.
توصیههای دامنههای متقابل: مروری بر مبانی، کاربردها و چالشها [دوره 8، شماره 2] |
 |
شهر کرمانشاه
شناخت عوامل اثرگذار بر خواندن لذتبخش [دوره 3، شماره 4] |
 |
شهرستان کهگیلویه
بررسی نیازهای اطلاعاتی زنان عشایر کوچ نشین شهرستان کهگیلویه [دوره 2، شماره 4] |
 |
صفحات وب.
ارزیابی رابط کاربر صفحات وب فارسی موزه های ایران [دوره 11، شماره 2] |
 |
صنایع الکتریکی.
تبیین نقش تعامل دانش مشتری در قصد خرید مصرفکنندگان با رویکرد رفتار اطلاعاتی [دوره 9، شماره 1] |
 |
صنایع تولیدی.
بررسی پایش رابطه ابعاد سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات کارشناسان بازاریابی صنایع تولیدی با میزان موفقیت آنان در بازاریابی [دوره 10، شماره 1] |
 |
صنعت فناوری مالی
چارچوب ابعاد و مؤلفههای حکمرانی برای اعمال به صنعت فناوری مالی [دوره 11، شماره 2] |
 |
صنعت لیزینگ.
ارائه مدل اشتراک دانش بیننسلی برای صنعت لیزینگ خودرو [دوره 11، شماره 2] |
 |
طبقهبندی
ارائه یک روش جامع ارزیابی دادههای دولتی باز با هدف بهبود کیفیت دادهها و افزایش اقبال شهروندان [دوره 8، شماره 4] |
 |
طراحی کاربرمحور.
ارزیابی تجربۀ کاربری در نمادها و نشانههای تصویری در گرافیک وبسایتها و اپلیکیشنها [دوره 11، شماره 4] |
 |
عدم قطعیت
عوامل ایجاد کننده اضطراب در فرآیند اطلاعیابی [دوره 1، شماره 3] |
 |
علم اطلاعات و دانش شناسی
جایگاه شبکههای اجتماعی آنلاین در میان دانشجویان کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 1، شماره 1] |
 |
علم اطلاعات و دانش شناسی
انعکاس اخبار علم اطلاعات و دانششناسی در مطبوعات کشور: مطالعهی موردی روزنامه ایران [دوره 1، شماره 1] |
 |
علم اطلاعات و دانششناسی
تحلیل وضعیت ساختاری مقالههای پژوهشی و راهنماهای نگارش در مجلههای علمی - پژوهشی حوزه علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 4، شماره 1] |
 |
علم اطلاعات و دانششناسی
سنجش میزان کاربست مؤلفه های مدیریت اطلاعات الکترونیکی شخصی توسط اعضای هیئت علمی [دوره 2، شماره 1] |
 |
علم شهروندی
بررسی بهبود تجربه خواندن و رونویسیهای آوایی غیرفارسیزبانان: مورد مطالعه اشعار سعدی [دوره 10، شماره 4] |
 |
علوم پزشکی
ترجمه دانش و بررسی اثربخشی آن در علوم پزشکی [دوره 4، شماره 2] |
 |
عوامل فناورانه
بررسی رابطه عوامل فناورانه مؤثر بر بهبود مهارتهای مدیریت دانش شخصی بین دانشجویان کارشناسیارشد دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 2] |
 |
عوامل مرتبط با فناوری
عوامل مؤثر بر رفتار استفاده برنامهریزی نشده کاربران از منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاهی [دوره 5، شماره 2] |
 |
فرآیند آگاهی در معماری
تبیین و بررسی نقش فرهنگ و کارکرد داده ها بر روی ذهن انسان
(با رویکرد شناختشناسی بر مبنای اندیشههای کارل پوپر) [دوره 6، شماره 1] |
 |
فرآیند یاددهی- یادگیری
مسئولیتهای اخلاقی در حوزه فناوری و طراحی یادگیری [دوره 2، شماره 4] |
 |
فراتحلیل.
رابطه سبکهای رهبری مدیران با فرسودگی شغلی در ایران: یک مرور سیستماتیک و فراتحلیل [دوره 11، شماره 1] |
 |
فراترکیب
ارائه چارچوب جامع از عوامل موثر، رفتار و پیامدهای استفاده از شبکههای اجتماعی سازمانی با بهرهمندی از روش فراترکیب [دوره 7، شماره 1] |
 |
فراترکیب کیفی
مطالعات تعامل انسان با تکنولوژی بلاکچین در ایران [دوره 11، شماره 2] |
 |
فرایند جستجوی اطلاعات.
تبیین مفهوم و مدلهای خوش اقبالی در فرایند جستجوی اطلاعات [دوره 6، شماره 3] |
 |
فضای آموزشی.
مدل پیشایندها و پیامدهای خود افشایی دانشآموزان در فضای آموزشی [دوره 10، شماره 3] |
 |
فقیر اطلاعاتی
جستاری در مفهوم فقر اطلاعاتی [دوره 5، شماره 4] |
 |
فناوری اطلاعات
انفورماتیک بحران زمینهای نوین در علم اطلاعات [دوره 10، شماره 4] |
 |
فناوری اطلاعات
تحلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری و فعالیت های مورد انتظار از یک وب سایت خدماتی- ترویجی کشاورزی در ایران [دوره 2، شماره 2] |
 |
فناوری اطلاعات و ارتباطات
اثر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد شرکتهای نوپا صنعت گردشگری از طریق تلفیق دانش و آموزش و یادگیری کارکنان [دوره 11، شماره 4] |
 |
فناوری اطلاعات.
معماری اطلاعات وبگاه پژوهشگاهها (مطالعه موردی: وبگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران) [دوره 9، شماره 4] |
 |
فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی
تحلیل روند پژوهشها در مدیریت حقوق دیجیتالی [دوره 5، شماره 3] |
 |
فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی.
تأثیر منابع اطلاعاتی بر انتخاب راهبردهای سازگاری نسبت به تغییرات اقلیمی توسط کشاورزان (مطالعه موردی: استان گلستان) [دوره 7، شماره 2] |
 |
قابلیت های کارآفرینی
سواد رسانهای و سواد اطلاعاتی و تأثیر آنها بر قابلیتهای کارآفرینی [دوره 2، شماره 4] |
 |
قابلیتهای انسان
پیچیدگی و تکامل مفاهیم اطلاعات و رفتار اطلاعاتی [دوره 1، شماره 3] |
 |
قدرت تصمیمگیری
تأثیر افزایش خلق مثبت و اشتیاق تحصیلی بر قدرت تصمیمگیری در تعامل با اطلاعات [دوره 9، شماره 3] |
 |
قدرت فناوری؛ ادراک؛ ارتباطات سازمانی؛ پدیدارنگاری؛ اعضای هیات علمی
پدیدارنگاری قدرت فناوری در ارتباطات بین فردی اعضای هیات علمی [دوره 6، شماره 2] |
 |
قرآن - تعامل انسان و اطلاعات – رفتار اطلاعاتی
رهنمودهای قرآنی برای تعامل انسان با اطلاعات [دوره 6، شماره 3] |
 |
قصد ارتباطات توصیهای
بررسی ویژگیهای وبسایت در زمینه بازیوارسازی با تمرکز بر نقشهای میانجی تجربه و نگرش کاربران (مطالعه موردی: دیجی کالا) [دوره 6، شماره 1] |
 |
کار برد دانش در بین کارکنان
شناسایی مؤلفهها و شاخصهای مؤثر مدیریت دانش در شهرداریهای کلانشهرهای ایران با استفاده از تکنیک دلفی فازی [دوره 9، شماره 1] |
 |
کاربران کتابخانه
الگوی محتوای پیشنهادی برای آموزش سواد دیجیتال به کاربران ایرانی [دوره 7، شماره 3] |
 |
کاربران کتابخانه. کتابخانههای عمومی ایلام
توسعه سواد سلامت با استفاده از شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 2] |
 |
کاربران کتابخانههای دانشگاهی.
شناسایی مؤلفههای سواد سلامت در کاربران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 8، شماره 3] |
 |
کپیرایت
بررسی زمینههای تقلب علمی در دانشجویان و ارائه راهکارهای بازدارنده [دوره 9، شماره 4] |
 |
کتاب الکترونیکی کودک
کتاب تعاملی کودک در ایران، مروری بر وضعیت موجود و چالشهای تولید [دوره 8، شماره 1] |
 |
کتابخانه مجازی کودکان و نوجوانان ایران
رفتارهای اطلاعاتی کودکان و نوجوانان در تعامل با کتاب چاپی و دیجیتالی [دوره 1، شماره 4] |
 |
کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر تفکر انتقادی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 4، شماره 4] |
 |
کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی
نیازهای اطلاعاتی مهاجران افغانی و عراقی: موانع و عوامل موثر بر رفتار اطلاع یابی مهاجران خارجی در ایران [دوره 2، شماره 4] |
 |
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی میزان اضطراب کتابخانهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 1، شماره 4] |
 |
کتابخانههای عمومی ایلام.
وضعیت حفظ حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی: مطالعه موردی کتابداران کتابخانههای عمومی استان ایلام [دوره 8، شماره 3] |
 |
کتابخانههای عمومی کرمانشاه.
شناخت عوامل مؤثر بر ایجاد و بهکارگیری ارتباط مؤثر توسط کتابداران کتابخانه های عمومی کرمانشا [دوره 5، شماره 2] |
 |
کتابدار
مقایسه توانمندیهای اطلاعرسانی رسانههای جمعی و شبکههای اجتماعی [دوره 1، شماره 4] |
 |
کتابدار
کتابداران و سواد رسانههای اجتماعی: مطالعه موردی کتابداران دانشگاهی منطقهی سیستان [دوره 2، شماره 3] |
 |
کتابداران
میزان آشنایی و کاربرد فناوریهای هوشمند بر مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 7، شماره 1] |
 |
کشف موضوع
بررسی رویکردهای متنکاوی و عملکرد آن در کشف و استخراج موضوع [دوره 7، شماره 1] |
 |
کم بینایان
بررسی نظر نابینایان و کم بینایان در رابطه با استفاده از گجتها در ارائه منابع و خدمات اطلاعاتی به آنها [دوره 1، شماره 1] |
 |
کمینهگرایی اخلاقی
تحلیل مفهومی پیشفرضهای معرفتشناختی نظریۀ «اخلاق اطلاعات» فلوریدی [دوره 5، شماره 1] |
 |
کنترل دسترسی
تعریف و دستهبندی جامعهشناختی از حوزۀ اخلاق اطلاعات [دوره 2، شماره 2] |
 |
کنشهای محیطی
ارائه الگوی تحلیل بازخورد متنی کاربران در شبکههای اجتماعی در مواجهه با رویدادها و کنشهای محیطی [دوره 8، شماره 2] |
 |
کیفیت داده
ارزیابی حکمرانی داده در سازمانها: رویکردی ترکیبی مبتنی بر فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی و تاپسیس [دوره 9، شماره 2] |
 |
کُرد
رفتار اطلاعیابی زندگی روزمره کُردهای کرمانشاه در شبکههای مجازی: رویکرد اکتشافی [دوره 6، شماره 4] |
 |
گردشگران اروپایی.
اثر کیفیت اطلاعات از اپلیکیشنهای خرید موبایلی آنلاین به آفلاین بر آوازه برند اپلیکیشنها از طریق مدل موفقیت سیستمهای اطلاعاتی با حفاظت از حریم خصوصی درک شده [دوره 10، شماره 3] |
 |
گردشگری
تبیین عوامل مؤثر بر پیگیری اطلاعات در ارتباطات توصیهای آنلاین در گردشگران خارجی شهر کاشان [دوره 6، شماره 1] |
 |
گزینش دیجیتال.
مطالعه مبانی، مدل ها و مسائل گزینش و مدیریت داده های پژوهشی در محیط های علمی و دانشگاهی [دوره 4، شماره 2] |
 |
ماشینآلات خمکاری
مدیریت تجارب و اطلاعات در واحد تعمیرات و نگهداری و خدمات پس از فروش یک شرکت صنعتی [دوره 3، شماره 1] |
 |
متخصصان پزشکی
بررسی عوامل انگیزاننده و بازدارنده رفتار اطلاعیابی مشارکتی در دستیاران تخصص و فوق تخصص پزشکی [دوره 1، شماره 2] |
 |
متن کاوی
نگاشت ساختار و تحلیل مفاهیم علم اطلاعات و دانششناسی براساس چکیده ده مجله هسته جیسی آر (2004-2013) [دوره 5، شماره 1] |
 |
مجلات علمی
تحلیل محتوای پژوهشهای فصنامه تعامل انسان و اطلاعات [دوره 10، شماره 2] |
 |
مجموعهآزمونها.
بررسی تاثیر رتبه نویسندگان در شبکههای کتابشناختی بر عملکرد مدل سند-محور بازیابی تخصص [دوره 5، شماره 1] |
 |
مجموعهسازی دیجیتال
مروری نظاممند برکاربرد دادهکاوی در کتابخانههای دیجیتال [دوره 9، شماره 2] |
 |
محیط اطلاعاتی عمومی
سنجش ارتباط بین مهارتهای سواد اطلاعاتی و محیطهای اطلاعاتی: مطالعهی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کردستان [دوره 6، شماره 1] |
 |
محیط تعامل.
تعیین شاخصهای ارزیابی دسترسپذیری محیط تعامل در سامانههای آموزش مجازی با بهرهگیری از روش BWM [دوره 10، شماره 1] |
 |
مخازن دادهها
معیارهای ارزیابی و گزینش دادههای پژوهشی برای حفظ و نگهداری در مخازن داده [دوره 11، شماره 4] |
 |
مداخله آموزشی.
بررسی اثر مداخله آموزشی بر جستوجوی آنلاین اطلاعات سلامت، عدم قطعیت و سایبرکندریا [دوره 11، شماره 1] |
 |
مدل
کشف مؤلفههای زمینهای موثر بر کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانههای ایران: تئوری برخاسته از زمینه [دوره 7، شماره 4] |
 |
مدل ابهامگریزی.
تحلیلی قرآنی در تبیین مدل ابهام گریزی انسان به عنوان یک مدل توصیفی از رفتار انسان [دوره 4، شماره 2] |
 |
مدل پذیرش فناوری دیویس
هنجاریابی مدل پذیرش فناوری دیویس در جستجوی آنلاین اطلاعات سلامت در دانشجویان [دوره 9، شماره 4] |
 |
مدل رگرسیون
ارائه روشی برای حل مشکل دادههای گم شده، پرت و نویزی بهمنظور بهبود عملکرد تعامل انسان و اطلاعات [دوره 9، شماره 4] |
 |
مدل سیستم مانا
تعامل اطلاعات بر مبنای سایبرنتیک سازمانی با بهره گیری از مدل سیستم مانا [دوره 7، شماره 1] |
 |
مدل فناوری اطلاعات اجتماعی-بیولوژیکی نال
احساس و اطلاع یابی :چگونه احساس در رفتار اطلاع یابی تظاهر می کند؟ [دوره 6، شماره 4] |
 |
مدل کانو
طبقهبندی و اولویتبندی کیفیت خدمات بر اساس مدل رضایت مشتری کانو، تأثیر عملکرد نامتقارن و سروکوآل [دوره 7، شماره 4] |
 |
مدل مارکوارت.
ارزیابی فرایند یادگیری سازمانی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی بر اساس مدل مارکوارت [دوره 10، شماره 1] |
 |
مدل مفهومی هلام
ارزشیابی نظام آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی مبتنیبر مدل مفهومی HELAM [دوره 11، شماره 3] |
 |
مدل هرم سهسطحی
ارائه مدلی کاربردی در قالب معیارهایی جهت ارزیابی وبسایتهای سینمایی ایران [دوره 5، شماره 2] |
 |
مدلهای اطلاعجویی
اطلاعیابی در پداگوژی یادگیری پرسش و جو بنیاد: طرح مدلی مقدماتی [دوره 1، شماره 3] |
 |
مدیریت دانش.
بررسی وضعیت فعالیتهای دانشی کتابداران کتابخانههای عمومی و دانشگاهی استان کرمانشاه در ابعاد فردی و سازمانی [دوره 6، شماره 3] |
 |
مدیریت کتابخانه های دانشگاهی
بررسی وضعیت مؤلفه های الگوی سایبرنتیک در کتابخانه های دانشگاهی ایران از دیدگاه مدیران [دوره 4، شماره 1] |
 |
مراقبان بیمار
بررسی تاثیر تجویز اطلاعات سلامت بر توان خودمراقبتی مراقبان بیمار [دوره 4، شماره 1] |
 |
مراکز تجاری کیش.
تبیین نقش ارزش ویژه برند در افزایش سهم بازار، مبتنی بر رفتار اطلاعیابی و نیازهای اطلاعاتی (موردمطالعه: مراکز تجاری کیش) [دوره 8، شماره 3] |
 |
مرور روایتی
سمت و سوی روندهای رفتار جستجوی اطلاعاتی در عصر ارتباطات (جهانی شدن): یک مرور روایتی [دوره 10، شماره 3] |
 |
مزیت رقابتی.
تبیین اثر سبز شدن مزیت رقابتی پورتر در فرایند بازاریابی با تاکید بر سیستم اطلاعات بازاریابی و رفتار اطلاعاتی (مطالعه موردی: صنعت نفت) [دوره 8، شماره 4] |
 |
مستندسازی دانش؛ کتابخانههای مرکزی دانشگاههای ایران؛ چرخه حیات دانش سازمانی؛ مدل عملی
شناسایی و مستندسازی دانش سازمانی در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی ایران: ارائه مدل عملی [دوره 3، شماره 1] |
 |
مصاحبه واقعه مدار
کاربرد مصاحبه واقعهمدار در مطالعات رفتار اطلاعیابی سلامت [دوره 4، شماره 1] |
 |
مصاحبه.
ارزیابی تعامل اساتید دانشگاه فرهنگیان با سیستم مدیریت یادگیری [دوره 10، شماره 2] |
 |
مطالعه
پیشرانها و بازدارندههای گرایش دانشجویان دکتری علم اطلاعات و دانششناسی ایران به مطالعه [دوره 9، شماره 4] |
 |
مطالعه انتقادی.
معناشناسی کارناپ و کاربست آن در بازیابی آنتولوژیک اطلاعات [دوره 8، شماره 3] |
 |
مطالعه موردی
ارزیابی معماری اطلاعات وبگاه دانشگاه تهران [دوره 8، شماره 2] |
 |
معلمان
بررسی میزان تأثیرپذیری تصمیمگیری اخلاقی معلمان از اخلاقحرفهای مدیران بر اساس نقش میانجی سواداطلاعاتی: مطالعهموردی [دوره 6، شماره 4] |
 |
معلمان ابتدایی.
رابطه بین سواد اطلاعاتی با آگاهی، نگرش و عملکرد زیستمحیطی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 8، شماره 4] |
 |
معماری بافت آگاه
نظامهای بافتآگاه: مفهوم، کارکردها و کاربردهای آن در کتابخانه های دیجیتال [دوره 1، شماره 3] |
 |
مقالات برگزیده
مشارکت و همکاری علمی در ویکیپدیای فارسی [دوره 1، شماره 4] |
 |
ملزومات. مدل خانه کیفیت
توسعه عملکرد کیفی کتابخانه دیجیتالی ملی با عنایت به الزامات کیفی مدل کانو [دوره 6، شماره 3] |
 |
منظرهای ششگانه
سنجش سواد اطلّاعاتی دانشجو - معلّمان دانشگاه فرهنگیان از شش منظر: بازنگری، شناخت منابع، اشاعه، تشخیص، انعطافپذیری و جستوجوی اطلّاعات [دوره 9، شماره 4] |
 |
موانع استفاده مجدد داده
واکاوی اشتراک و استفاده مجدد از داده های پژوهشی در میان پژوهشگران [دوره 9، شماره 1] |
 |
موانع جریان دانش.
بررسی وضعیت موانع جریان دانش در کتابخانههای دانشگاههای آزاد اسلامی در مقایسه با کتابخانههای دانشگاههای دولتی [دوره 4، شماره 4] |
 |
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان.
مهارتهای ارتباط غیرکلامی کتابداران از دیدگاه دانشجویان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان [دوره 5، شماره 3] |
 |
ناشنوایان.
بررسی میزان رعایت معیارهای ارزیابی رابطکاربر در کتابخانههای دیجیتالی ارائهدهنده خدمات به نابینایان و ناشنوایان در سطح جهان [دوره 3، شماره 2] |
 |
نرمافزار سیماد
بررسی میزان درک دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از واژگان محیط رابط کاربری جستجوی منابع در نرمافزار کتابخانهای سیماد [دوره 3، شماره 2] |
 |
نرمافزار نقشۀ ذهنی
بررسی میزان آشنایی، استفادۀ و نیز بررسی اثربخشی نقشههای ذهنی در فرایند بازیابی اطلاعات [دوره 7، شماره 4] |
 |
نرمافزارها و سیستمهای مدیریت دانش
شناسایی مؤلفههای ممیزی دانش در نرمافزارهای مدیریت دانش [دوره 6، شماره 3] |
 |
نظریه سبکهای پردازش اطلاعات برزونسکی.
تحلیل محتوای داستانهای نوجوانان از حیث ابعاد هویت یابی، بر پایه نظریات اریکسون، مارسیا و برزونسکی [دوره 5، شماره 1] |
 |
نظریه سرمایه اجتماعی
تبیین روابط مفهومی سه نظریهی رفتار اطلاعاتی [دوره 1، شماره 2] |
 |
نظریه کنشگر-شبکه.
همزیستی انسان و فناوری معنایی از منظر نظریه کنشگر-شبکه [دوره 8، شماره 4] |
 |
نقد اطلاعات
چه تعریفی از اطلاعات رهاییبخش است؟ [دوره 1، شماره 3] |
 |
نوآوری.
تاثیر فنآوری اطلاعات و ارتباطات بر استفاده اطلاعات از سوی نخبگان: با رویکرد نوآورانه [دوره 5، شماره 2] |
 |
نوجوانان.
ضرورت بازنگری طبقهبندی کتب کودکان و نوجوان از منظر صاحبنظران [دوره 2، شماره 3] |
 |
نیاز اطلاعات سلامت
رفتار اطلاعیابی کاربران در مقابل رفتار تولیدات علمی پژوهشگران: مطالعه اینفودمیولوژیک در حوزه سرطان پروستات [دوره 4، شماره 1] |
 |
نیاز اطلاعاتی تجاری
شناسایی و تحلیل رفتار اطلاعاتی تجاری شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان: یک مطالعه کیفی [دوره 4، شماره 2] |
 |
نیاز اطلاعاتی.
نقش سوگیریهای شناختی در رفتار اطلاعاتی علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی [دوره 5، شماره 1] |
 |
نیازهای اطلاعاتی
فرایند اطلاع یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران و نحوه ی استفاده ی آنان از منابع اطلاعاتی الکترونیکی، چاپی و انسانی [دوره 2، شماره 2] |
 |
و فناوری؛ ایران
بررسی عوامل حیاتی موفقیت کتابخانههای دیجیتالی در ایران: یک مطالعه کیفی [دوره 5، شماره 1] |
 |
وبسایت کتابخانهها
بازیوارسازی خدمات کتابخانهای: مفهومی نوین در تعامل با کاربران [دوره 3، شماره 2] |
 |
ویژگی آموزشی.
توسعه مدل مفهومی مسئلهیابی پژوهش با استفاده از روش تحلیل محتوای جهت دار [دوره 4، شماره 3] |
 |
هارمونیکای کروماتیک
پیشنمونسازی سامانه ویبراتو-فهم بازیابی زمزمه-محور اطلاعات موسیقایی برای ابزارهای ارتباطی همراه: مطالعه موردی هارمونیکای کروماتیک [دوره 4، شماره 4] |
 |
هستیشناسی
تحلیل رفتار اصلاح پرس و جوی کاربر براساس ویژگیهای معنایی: تحلیل لاگ کاربران پایگاه اطلاعات گنج (ایرانداک) [دوره 5، شماره 3] |
 |
همکاری علمی
انتشارات علمی و شبکههای همکاری دانشگاه خوارزمی در پایگاه استنادی وبآوساینس (1994 – 2020) [دوره 8، شماره 1] |
 |
هوش مصنوعی.
طراحی برنامه درسی دیجیتال در محیط کار مبتنی بر مولفههای هوش مصنوعی [دوره 11، شماره 3] |
 |
هوشمندسازی.
بررسی و امکان سنجی هوشمندسازی فرایندهای مدیریت دانش در شرکت آب جنوب شرق خوزستان [دوره 11، شماره 1] |
 |
یادگیری اطلاعاتی بازار.
تبیین اثرگذاری توانایی یادگیری اطلاعاتی بازار و ظرفیت های نوآورانه مشترک بر عملکرد سازمان با رویکرد اطلاعاتی [دوره 11، شماره 1] |
 |
نظریه دادهبنیاد
ارائهیالگوی تأثیر تعاملات پژوهشی اعضای هیاتعلمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد دادهبنیاد [دوره 8، شماره 1] |